אדם ומלי – לוחמים ואוהבים / אהוד (אודי) סגל ז"ל

"מלי, אהובתי, אני אוהב אותך, אני רוצה לחיות אתך, רוצה להקים אתך בית ומשפחה. לא קל לי להגיד לך את המלים האלו, בגלל מפקד וחיילת. אבל זהו, עכשיו אנחנו פה, בחצר הבית של ההורים שלי, את כבר כמעט שייכת למעשה לבקו"ם, ואני עכשיו רק 'אדם' ולא 'המפקד'".

"תראי, מלי קטנה, חדל ברברת. אני… אוהב אותך! הנה, הוצאתי את זה מהפה. כן, מלי, אני אוהב אותך. תהיי מוכנה לסגור חוזה אתי ולהיות אשתי?" […] "אתה השתגעת?" רעמה מלי בקול צוהל, ובעודה מתופפת בידיה על גופו המתוח, אמרה: "אתה עוד שואל?"

הספר אדם ומלי – לוחמים ואוהבים הוא סיפור אהבתם של אדם, קצין קרבי, ושל מלי – סמלת המבצעים שלו, על רקע אירועים ביטחוניים בארץ ישראל. השניים חינכו את ילדיהם לאותם ערכים שליוו אותם עצמם מצעירותם – אהבת המדינה ותרומה לה בשירות קבע קרבי בצבא. הסיפור עוסק בהקרבה, בחברות, בנאמנות, במשפחתיות ובעיקר – באהבה גדולה.

הסופר, אודי סגל ז"ל, נולד בשנת 1945 במושב כפר הס שבשרון. מגיל צעיר מאוד אהב לקרוא ספרים, והיה מספר שהוא תולעת ספרים. אחרי מותו, גיליתי במחשב הפרטי שלו הרבה מאוד כתבים נפלאים ונוגעים ללב, שכתב בלי לשתף אותי. לא ידעתי עליהם עד יום מותו. אני, אשתו רותי, רוצה להוציא את כל הכתבים לזכרו של בעלי אהובי המנוח. הספר אדם ומלי – לוחמים ואוהבים הוא הראשון מהחמישה שיצא לאור.

כריכת הספר אדם ומלי לוחמים ואוהבים
דילוג לתוכן