בין אפס לאחת / מורן הללי צור

ספרי ניב

 

מההיכרות שלי עם נמרוד ומסוג המוזיקה שהוא שמע, הייתי בטוחה שגם הטעם שלנו בתחום הסרטים לא דומה בכלל.

"די, נו, אל תגידי לי שאת רואה את כל ה'חלף עם הרוח' והחרא הזה", הוא צחק.

"קצת רומנטיקה לא הזיקה לאף אחד. למה הכול חייב להיות אצלך בערכים מוחלטים ומתוכנתים בין אפס לאחת?

הספר בין אפס לאחת הוא סיפורה של גילת מאיר, בת עשרים ושש. היא סיימה את התמחותה ועברה את בחינות לשכת עורכי הדין, תוך מאבק ממושך שלה ושל כל משפחתה במחלת הסרטן של אביה. כעת, כשהוא איננו, היא אינה מצליחה לשחזר את החיים שהיו לה לפני מחלתו. שאיפותיה המקצועיות והאישיות כבר לא מעניינות אותה, הן שואבות אותה חזרה אל המקום האפל שאליו נזרקה בשנתיים האחרונות. גילת מחליטה להניח את חלומותיה בצד ולעבוד בחברת הייטק, במשרה שולית שאיננה מנצלת את כישוריה ואת השכלתה.

זהו גם סיפורו של נמרוד דגן, בן שלושים וארבע, מתכנת מחשבים קר ואגואיסט שאינו מאמין במערכות יחסים. הוא אוצר בתוכו טראומת ילדות שמעצבת את אישיותו ומרחיקה ממנו אנשים.

פגישה מקרית בין גילת לנמרוד מובילה לקשר, ומתוך הבדידות שעוטפת את שניהם צומחת מערכת יחסים המסייעת להם להתמודד יחדיו עם כל יום שחולף, ומקפלת בתוכה רומן עמוס ברגשות ובתשוקה גדולה. נראה שהסיפור עומד להסתיים ב"והם חיו באושר ועושר עד עצם היום הזה" עוד בטרם התחיל, אולם עברו של נמרוד רודף אותו, מטלטל את שניהם ומחזיר אותם לנקודת ההתחלה. האם יצליחו להתגבר על המכשולים?

מורן הללי צור, עורכת דין במקצועה, מתמחה בתחום הנזיקין והליטיגציה. מלהטטת בין שלושת הכובעים שלה – עבודתה התובענית, המשפחה (בעל ו־3 ילדים) והכתיבה. זהו ספרה הראשון.

דילוג לתוכן