לא חלף עם הזמן / לאה שלייפר

"ידעתי מאז ומעולם שהוא האיש שאהבתי באמת ובתמים כל חיי, ועתה אחרי שנים, להיווכח שגם הוא חושב ומרגיש כמוני…."

"אני רוצה להעניק לך את האהבה שלי, את אותה אהבת נעורים שבערה בי תמיד מאז שהכרתי אותך…"

הספר לא חלף עם הזמן הוא רומן חייה של לאה שגב שלייפר. זהו סיפור חיים אמיתי, מרגש ומעניין, המאיר תקופת חיים שלמה וארוכה. העלילה סוחפת את הקורא במערבולת של רגשות: כאב, אכזבה, פרידה, אובדן והתמודדות עם מהמורות החיים, וגם ברגעי אושר רבים: מערכות יחסים, הורות, נחת, סיפוק, תשוקה ומעל לכול – הזדמנות שנייה לאושר ולאהבה גדולה.

ניסיון חייה של המחברת מלמד כי החיים מפתיעים תמיד, ומורכבים מבחירות גורליות. חוסר הוודאות הוא הגורם העיקרי שמנהל את חיינו ואת החלטותינו. יחד עם זאת, נכון להיוועץ עם אחרים, אך בסופו של דבר לקבל את ההחלטות הגורליות באופן עצמאי, כדי שאפשר יהיה לחיות איתן, לטוב ולרע.

לאה שגב שלייפר, אימא לשלושה ילדים בוגרים וסבתא לתשעה נכדים, ילידת רומניה. עלתה ארצה בילדותה עם משפחתה, בילתה את ימי נעוריה במושב בית אלעזרי. אחרי השירות הצבאי, למדה חינוך תוך התמחות בהוראת המתמטיקה, וזה היה עיסוקה העיקרי במשך שלושים שנה. לאחר פרישתה מעבודת ההוראה, עסקה במגוון התנדבויות למען אוכלוסיות חלשות, בין השאר הייתה יו"ר סניף ויצו נתניה, ועל פעילויותיה אלו קיבלה את אות ראש העיר למתנדבים מצטיינים. במהלך השנים למדה כתיבת ביוגרפיה ועיתונאות, כתבה ב"במת האישה" (ירחון של ויצו ישראל) ובמקומון "כאן הניוז" שהופץ באזור השרון. למדה פיסול  באופן מקצועי, חברה בארגון אומני נתניה ומשתתפת בתערוכות.

כריכת הספר "לא חלף עם הזמן" מאת לאה שלייפר
דילוג לתוכן