הדרך אל האופק / רומן בריקר

אופיר ביכורים

"בסופו של דבר, הרגעים שאותם הכי תרצה לזכור בחייך אלה הרגעים שבהם נהנית כל כך, שאפילו לא חשבת להביט בשעון. אלה הרגעים שבהם אתה תעשה צעדים ראשונים בדרך אל מקומות מרתקים שמעולם לא ראית, או רגעים שבהם תחזור אל ביתך אחרי דרך ארוכה".

הספר הדרך אל האופק עוסק בעיקר בדרך ופחות במטרה. הוא מדבר על יציאה מקיבעון מחשבתי, על התמודדות עם אתגרים שצצים בדרכנו ועל הצורך ליהנות מהדרך עצמה. אין זה ספר הדרכה רגיל, מהסוג שניתן למצוא רבות על מדפי הספרים.

רומן בריקר כותב סיפור עלילה על קווין, בחור צעיר שתקוע בשגרה משמימה, שחייו משתנים בעקבות פגישה מקרית עם דייב, או שמא לא היה זה מקרה? הקשר עם דייב מעורר בקווין מחשבות ותובנות, שמשפיעות על יחסו לקורה לו, ובזאת משפיעות על התנהלות חייו ועל הקשר שלו עם אהובתו, ניקול. הספר מוגש בצורה ברורה, זמינה ויפה, הוא מעורר מחשבה ואולי אפילו מניע לשינוי.

רומן בריקר נולד ב-1990 במולדובה, חלקה של ברית המועצות לשעבר. ב-1992 עלתה משפחתו ארצה. בהשכלתו הוא הנדסאי מכונות, ועובד בתחום המכונאות. הדרך אל האופק הוא ספרו הראשון, ובו מוצגים הלבטים השכיחים ביותר שאִתם מתמודדים בני האדם במהלך חייהם.

כריכה של הספר "הדרך אל האופק" מאת רומן בריקר
דילוג לתוכן