קצוות / רוזלין זוהר

"ומה היה על חוט חיינו עד שהגענו לקצה? מה יקרה אחרי? לאילו עוד קצוות של עצמנו נגיע? מה יהיה על נפשנו? על ביתנו? על ילדינו, תשוקותינו ואהבתנו? גליל חוט רקמה חדש ייפתח, ותתחיל להירקם מחדש תמצית הווייתנו המזוקקת".

הספר קצוות מתאר באופן סוחף ומרגש את סיפור חייהן האישי והמורכב של חמש נשים, אשר חוו נישואים "לא טובים", אך זהו רק קצה קצהו של קרחון אימתני – אלימות סמויה, יחסים קשים ופוגעניים, מחסור באהבה, בדידות, השפלה ועוד. הן התעוררו למסע כואב בדרך לשחרור – מסע שכלל תגליות, נפילות, כאבים ומסירות אימהית, אך בסופו הן חופשיות ומשוחררות מכבלים.

זוהי יצירה מיוחדת ומגוונת השוזרת סיפורים, ציורים ושירים מלאי רגש, המתארים את סיפורה של חברה מוכה. הספר הוא השראה ופקיחת עיניים לכולנו, גם גברים שיש בהם אומץ לראות את הצד הנשי דווקא בסיטואציות שנראות כ"יומיומיות" יוכלו להירתם רבות ולקחת חלק בריפוי חברתי.

רוזלין זוהר היא יוצרת מוכשרת, בעלת תואר בחינוך מיוחד ובאומנות, גננת מוסמכת, מנחת קבוצות, מטפלת רגשית, ובעיצומו של MA ב"טיפול באומנויות".

"הספר מפתיע, אחר ונפלא. רוזלין זוהר מפנה זרקור מסנוור עד כאב אל תוך החדרים והרגעים האפלים בבתים שהם לא חוף מבטחים ולא חיבוק. הם כאב ופצע. בדרך ייחודית ונדירה היא מובילה אותנו מהפחד אל התקווה, ברגישות ובהרבה עדינות, מתוך אמונה שיום אחד אולי יגיע חיבוק אמיתי, רך וטוב, שמגיע לנשים האלו כל כך. הכי" (ליהיא לפיד).

קצוות מאת רוזלין זוהר
דילוג לתוכן