לצאת מעדר הרגיל / דרור פירר

אופיר ביכורים

"בתור ילד, לא היה לי מושג מה קורה עם סבא וסבתא מבחינה בריאותית, וגם לא ידעתי מה מצבם של אמא ושל אבא. הם לא היו מדברים על זה, אולי חשבו שאנחנו צעירים מדי מכדי להכיל את זה, אולי חשבו שזה לא מעניין אותנו אולי גם הם, כשהיו ילדים, לא קיבלו מידע על הוריהם ועל סביהם".

הספר לצאת מעדר הרגיל עוסק בהשפעת החברה, המשפחה והסביבה על הבריאות שלנו. אנחנו, בני האדם, נשאבנו למה שנקרא "תודעת העדר", עדר תרבותי שיצר כללי חיים וקודים העוסקים באכילה – איך ומה לאכול. בלי לשים לב, בתוך העדר מועברים בירושה גם ההרגלים הלא טובים. הספר מלמד לחשוב ולשאול שאלות, כדי לדעת מה בריא, וכדי להגיע לבחירה הכי נכונה עבורכם ועבור המשפחה שלכם, כי כל גוף מגיב אחרת למה שנכנס לתוכו, ולא ייתכן כי לבעיה מסוימת יש רק פתרון אחד. הספר נכתב ברגישות, באכפתיות וברצון אמתי להביא את הקורא לתובנה, מעבר לעובדה הברורה, שהבריאות היא החשובה ביותר, העובדה שאנחנו המטפלים הכי טובים של עצמנו – אנחנו יודעים הכי טוב מה נכון עבורנו, וגם אם ביקשנו עזרה, הבחירה היא שלנו.

דרור פירר נשוי פלוס שני ילדים מקסימים (בן ובת). עוסק בבריאות קרוב ל־20 שנים. בהכשרתו סיים לימודי רפואה משלימה (רפואה סינית ונטורופתיה) במסלול 4 שנים במכללה למנהל, התמחות בתזונה, בצמחי מרפא, בדיקור, בתוספי מזון ועוד.

"השליחות שלי היא להעביר לכם את כל התובנות שרכשתי בחיי בנושא בריאות".

כריכת הספר "לצאת מעדר הרגיל" מאת דרור פירר
דילוג לתוכן