הקרשים הם לא מקום לאלופים / אבי עידן

אופיר ביכורים

 

"הצלחה היא לא עניין של מזל, אלא עניין של בחירה: יש אנשים שחושבים שהצלחה זה עניין של מזל והם בוכים על גורלם בזמן שעוד הזדמנות להצלחה חולפת על פניהם בלי שהם מבחינים בה".

איך נפתחים להזדמנות וערניים לזהות אותה כשהיא מופיעה מול העיניים? הספר הקרשים הם לא מקום לאלופים עוסק בהבדל בין אדם שרוצה להצליח ובין אדם שמצליח בפועל. ספר מרתק זה עוסק בהצלחה בחיים בכלל ובקריירה בפרט. הקוראים מוזמנים לבחון את מידת מחויבותם להצלחתם, ולעבור מהצלחה שתלויה במזל למצב שבו הם קובעים את עתידם. בספר מעורר השראה, אבי עידן מסביר עקרונות פעולה מוכחים אשר מבדילים בין האדם המצליח לזה שרוצה להצליח, באמצעות סיפורים מעשיים מהחיים.

בחלקו הראשון של הספר נפרסים עקרונות מעולם מדע ההצלחה. לא משנה באיזה שלב בחייו נמצא הקורא ועם מה הוא מתמודד, הוא יוכל לשאוב מהקריאה השראה וחיזוק. בחלק השני של הספר מוצגים העקרונות המובילים ליצירת שפע כלכלי. הספר עוזר לקורא לבחון את ידיעותיו ואת יחסו לכסף, והמצויים בחובות יקבלו כלים מעשיים שיעזרו להם להיפטר מהם במהירות.

אבי עידן הוא ממאמני העסקים הבכירים בישראל, מאמן ומרצה בתחום ההישגיות האישית ואומנות השכנוע, ומחבר רב המכר "לסגור ולחייך". הוא מומחה לתקשורת בין אישית, ובשנים האחרונות העביר הרצאות מוטיבציה וסדנאות העוסקות בתחומי אומנות מכירה, השפעה, מנהיגות, הישגיות אישית והצלחה. אבי עידן משתף את הידע שלו מזווית יצירתית וחדשנית, באופן ייחודי ומעורר השראה, ובעיקר – בגובה העיניים. הוא מעביר מניסיונו האישי, ומשתף בהרצאותיו כיצד הצליח להתרומם ממצב של כמעט הומלס בארה"ב, לבד, בלי להכיר אף אחד ובלי כתובת לפנות אליה, להתקדם ולהצליח. את ארגז הכלים הזה הוא משתף, ומעביר הלאה.

הקרשים הם לא מקום לאלופים מאת אבי עידן
דילוג לתוכן