החיים במתנה / קרן ברקת-אזולא

"התחושה הקשה הולכת ומתגברת, לא עוזבת אותי. קשה לי לנשום, קשה לדבר. לכאורה נראה שהכול בסדר – הזוגיות הכי טובה בעולם… למה אני לא מרגישה אליו אהבה? אני רוצה לאהוב אותו, רוצה שהכול יהיה בסדר… אבל לא מצליחה".

גאיה ובן התחתנו באהבה גדולה, אבל כבר מתחילת נישואיהם גאיה מבינה שהיא לא באמת אוהבת את בן. ככל שהזמן עובר המצב בלתי אפשרי עבור גאיה. בן לא חש בדבר, הוא ממשיך בשגרת חייו ומאוהב בגאיה ממש כמו בהתחלה. גאיה לא מסוגלת להביט בעיניו של בן ולומר לו את האמת הכואבת, עד אשר מתרחשת תפנית שמשנה את חייה ומכתיבה להם קצב אחר, שונה לגמרי ממה שחוותה אי פעם בחייה. היא נאלצת לבחון מחדש את עברה ואת עתידה, ולקבל החלטה גורלית שתשפיע על חייהם של אנשים רבים.

ספרה של קרן ברקת-אזולאי, "החיים במתנה", נכתב בהשראת סיפור אמתי, שמשקף לא מעט את חייה. היא נוכחה לדעת שאנשים רבים חיים בנישואים שהסתיימו מזמן. למרות זאת הם ממשיכים לחיות יחד בגלל הפחד לחיות לבד, פחד מהלא נודע, ומחוסר יכולת להתמודד. קרן ברקת משתפת את הקורא בתחושותיה ובמחשבותיה, בתקווה שיוכל להזדהות עמן.

קרן ברקת בת 37, נשואה ואם לשלושה, אומרת: "הדבר הראשון שהייתי רוצה שתיקחו מספרי הוא: לעולם אל תשפטו אדם עד שהגעתם למקומו, וגם אז עשו זאת ברחמים רבים".

כריכה של הספר "החיים במתנה" מאת קרן ברקת - אזולאי
דילוג לתוכן