המנכ"ל שבך / יעל גרינברג ולימור רביד

תשע בבוקר. יום עבודה רגיל. שני אנשים מופיעים לעבודתם בחיוך, לאותו תפקיד בדיוק. לשניהם רקע זהה. שניהם מוכשרים. 

שש שנים מאוחר יותר, הראשון מפוטר. קיצוצים. הוא מתחיל לחפש עבודה, ומגיע לראיונות. בחברה אחת יש לו מזל. הוא עובר ריאיון ראשון, עובר ריאיון שני, ואז, בלב הולם, מגיע לפגישה מכריעה עם מנכ"ל החברה.

ומי מחכה לו שם, על הכיסא המהודר?

~~~

מה הסיבה לכך שאדם אחד פורח במקום העבודה ומתקדם במהירות, והאחר לא כל כך? מה ההבדל ביניהם? ואיך אתם תוכלו למצות את הפוטנציאל שלכם, להתקדם ולהיות מרוצים מהקריירה שלכם?

שאלנו את המנכ"לים עצמם. רצינו לקבל מהם את הסיפורים, את הידע ואת התובנות שלהם – וקיבלנו גם את הכלים החשובים ביותר, המהותיים ביותר, ולפעמים גם המפתיעים ביותר, שהביאו כל אחד ואחת מהם מהמקום שבו אתם נמצאים – לפסגה.

מדובר בזהב טהור, שגם תואר שני במנהל עסקים (או בכל מסלול אחר) לא מתקרב אליו. קריאת חובה לכל עובד, מנהל ועצמאי שרוצים להתקדם ולהצליח.

~~~

יעל גרינברג. מרצה בין-לאומית למוטיבציה, יועצת עסקית וארגונית לשיפור ביצועים, וממחברי רב המכר האמריקאני Walking With Faith. זהו ספרה השלישי.

לימור רביד. מומחית בייעוץ ארגוני ובפיתוח מנהלים למעלה מעשרים שנים, ומרצה בכירה בכנסים ובסמינרים לחדשנות וליצירתיות בניהול ההון האנושי, מוסמכת מטעם משרדי הכלכלה והתיירות.

דילוג לתוכן