הלנצח נאכל חרב? / ליאור אקרמן

 

"לעולם אל תטילו ספק בכך שקבוצה קטנה של אזרחים מודאגים ואכפתיים יכולה לשנות את העולם: זה הדבר היחיד שהביא אי פעם לשינוי" (מרגרט מיד)

בספרו "הלנצח נאכל חרב?" המחבר מניח מראה ברורה בפני מקבלי ההחלטות בישראל, ומצליח לגעת בצורה ישירה בכל בעיותיה המרכזיות של מדינת ישראל, תוך הצבת הנתונים והעובדות כפי שהם. כמו כן, תמצאו בספר הצעות ברורות לפתרונות שיביאו לשינוי המצב ולשיפור איכות חיי האזרחים במדינה.

ליאור אקרמן מצליח לפרק ולטפל ביסודיות בכל הבעיות הנוגעות לעצם קיומה של מדינת ישראל, על שלל ההתמודדויות שמולן היא ניצבת לאורך השנים, להאיר באור בוהק את המצב לאשורו ואת הסיבות להיווצרותו, ולהניח מצע רעיוני וקשת שלמה של פתרונות אפשריים לשינוי כולל במצב האומה. כל זאת, בניסוחים ברורים, פשוטים, ישירים וקצרים, המאפשרים לקורא להתחבר בקלות אל לבו של כל נושא, ואל הפתרונות המוצעים.

ליאור אקרמן הוא סגן ראש אגף לשעבר בשב"כ, שירת במשך רוב חייו כלוחם, כקצין בצה"ל וכבכיר בשב"כ. מרצה בתחומי המזרח התיכון, האסלאם והיהדות והסכסוך הערבי-ישראלי, וכן בתחומי התקשורת ושפת הגוף, המנהיגות והאסטרטגיה. כותב טורים בכמה אמצעי תקשורת, ומשמש פרשן לענייני טרור, מודיעין וערבים. הוא גם עמד בראש תנועת "הדור בקצה המנהרה", ובראש יוזמת "מועצת העם החדשה".

היוזמה לכתיבת ספר זה נבעה מפניות רבות של קוראיו בעיתונות הכתובה ושל מאזיניו בתקשורת האלקטרונית, אשר ביקשו לרכז את מכלול התובנות שצבר ושעליהן כתב ודיבר, לכלל חיבור אחד הכולל את תמונת המצב במדינה ואת התשובות האפשריות, המפתיעות והמדהימות לבעיות השונות. הקורא יגלה כי מעבר למה שנחשף בסיסמאות הפוליטיות ובכותרות התקשורתיות, יש פתרונות ומענים אמתיים לרוב אתגרי המדינה.

כריכה של הספר "הלנצח נאכל חרב?" מאת ליאור אקרמן
דילוג לתוכן